vineri, 6 noiembrie 2015

Te-am gasit in pagini de cristal,te-am gasit in stele.



Si intr-o zi cand soarele ne atingea pe brat si pe fata-ti mai presus decat ochii,pielea iti stralucea,mi-ai spus intr-o gluma ca ai vrea sa ai aripi care sa acopere cerul .Mi-ai spus ca te vezi purtand o pereche giganta de aripi care sa te duca in lumea ta necunoscuta.Tot in acea secunda,mi-ai spus ca ai vrea sa ma iei cu tine,sa ma ajuti si pe mine sa invat sa zbor.Era ca intr-o poveste in care el salveaza universul iar ea ii da culoare...
Si intr-o zi cand soarele apunea,m-ai parfumat cu zambetul tau si a fost eveniment(Printi si printese,regi si regine au fost invitate la bal)-eveniment cam de aceasta anvergura. Niciodata nu mirosisem zambetul tau!Dar de atunci am ramas pana acum cu acel parfum.Il am in palme,il recunosc,il simt  si observ cum se transforma usor in emotie si apoi vantul il ridica  in minte si il localizeaza in suflet.

Te-am gasit in pagini de cristal,te-am gasit in stele.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu