duminică, 29 noiembrie 2015

Blood.Heart.Unknown.

Iti ofer inima,poate ai ceva de facut cu ea.Eu plec.Anunta-ma ce mai face inima,daca ai hranit-o si daca e in siguranta.Pana atunci citeste un rezumat:

Mi se desprind bucati din trup si se zdrobesc de pamant.Mi se desprind lacrimi.Mi se desprind cheaguri de sange.Si toate sunt usor sfasiate de pasii vostri.De cate ori am incercat sa va instiintez sa pasiti mai usor pe teritoriul meu ca ma veti distruge,nu m-ati auzit.Dar nu e nimic.Sa nu va mirati atunci cand voi renaste din cenusa.
Mi se desprind emotii si tristeti cand ma simt inconjurata de cupluri fericite,cand raman singura la masa cu capul plecat si mainile mele imbratisandu-mi privirea...sa nu mai vad.
In curand mi se va desprinde si sufletul si va cadea in gol...Singuratate,chiar vrei sa imi rapesti tot?
Voi ramane o doza de aer.Pe care o veti inspira si apoi toti o veti expira.
Chiar daca ar trebui sa risc tot pentru fericire,as face-o.
Riscul tau care e?Tu mai traiesti ?
Oare doare altceva mai mult?Blood.Heart.Unknown.

Iti ofer inima,poate ai ceva de facut cu ea.Eu plec.Anunta-ma ce mai face si daca mai bate.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu