miercuri, 25 noiembrie 2015

C'est la fucking vie...Dragostea picanta

Mi-ai dat si azi mi-ai dat si ieri imi dai si maine.Si chiar daca vrei sa imi dai si saptamana viitoare macar da-mi pentru toata luna.Dar da-mi mai mult nu jumatate si da-mi frumos.Ti-as da si eu dar ma mai gandesc.Ma gandesc si azi ma gandesc si maine,poate iti dau o data pentru toata viata.
El nu mi-a dat ieri,imi va da maine sau imi va da cand nu va mai fi loc.
Ai ghicit? Da,as vrea sa imi fie dat ,mereu.Dar ce?
Sa imi fie dat cu gingasie ori cu brutalitate,cu calm sau cu nervozitate...
Da,sa imi fie dat nu ce crezi tu sau ce crede ea...sa imi dai o patratica de suflet.Vreau sa GUST.
Vreau sa simt daca are aceeasi aroma ca si al meu.Si poate chiar o sa ma indragostesc,de el,de gust.Pun pariu ca nu e facut din  aceleasi ingrediente ca si al meu.Sigur coca e moale si umplutura picanta.C'est la fucking vie,toata viata gustam...Dragostea cu gust piperat.Vreau sa o incerc din nou,sunt cam flamanda,pacat ca nu o gasesc oriunde si se mai platesc si accize pentru ea,caci e un produs de lux,nu oricine si-l permite...Dar am asa o pofta,oare ce ma fac?Sa beau  in continuare lacrimi din apa pura sau cu gust de mere sau sa mai caut putin?Sa ma satur si eu de data asta,zic pentru toata viata.Tu ai cumparat,dragoste piperata?Unde ai gasit-o?Hai spune-mi...stii si tu,c'est la fucking vie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu