sâmbătă, 6 iunie 2015

Nu pleca inainte sa imi spui..

Cuvintele au sens, stii? Au si ele ratiune si au si suflet.De ce nu vrei sa le simt si eu ? De ce nu vrei ?

Nu stiu daca ma vrei sau nu.Ma privesti in suflet.Vrei mai mult sau poate mai putin.Ai vrea sa imi spui dar nu ai curajul..Simt.Simt.In fiecare zi,trec pe langa trupul tau .Am"urma" ta pe umbra mea.Chiar si cand alerg prin ploaie te vad in picaturi.Esti un mister.
Eu,am o singura inima.Una care bate.Bate asa frumos,dar nimeni nu vrea sa o asculte.Bate...vrei sa o asculti tu?Hai,asculta! Macar putin.O sa iti placa ce vei auzi.E un vals al inimii mele.
Vorbeste cu ea! Danseaza cu ea!Si nu pleca inainte sa imi spui caci ma poti face fericita! Stii de cand nu am mai fost? 
P.S.:Voi inchideti orgoliul in seif si cumparati curaj pentru a spune ce simtiti.Altfel nu veti putea recupera niciodata ceva ce ati fi putut avea...

2 comentarii:

  1. Oamenii sunt laşi. Bărbatii si femeile, deopotrivă. Dacă nu ţi a vorbit, există două variante: ori te a iubit prea tare si nu a vrut sa ti faca rău cu propriile i cuvinte.. si preferă tăcerea.. dureroasa tăcere.. ori nu te a respectat. Alege tu.

    RăspundețiȘtergere