luni, 8 iunie 2015

Chirurg de suflete



Mi-as descoperi sufletul,sa il vezi putin.Nu pentru a ma plange sau pentru a te indurera ci pentru a-ti indrepta atentia spre nevoile lui.Poate tu poti deveni salvare,caci eu sunt doar inginer..Inginer de suflete,al sufletelor altora. Stiu ce nu funtioneaza,dar am nevoie de un medic specializat pe chirurgia sufeltelor pentru a-i vindeca ranile.
Eu,nu mai am timp nici macar de el,cu toate ca il iubesc.
El stie asta si nu se supara ci ma intreaba adesea:
"O SA IMI GASESTI UN TATA INTR-O ZI ?"
Desigur,suflet drag! As vrea sa iti gasesc un tata care sa te inalte,care sa investeasca in tine sentimente de nepretuit.Chiar as vrea...

ACUM, fac un Apel catre TINE:Esti un medic specializat pe chirurgia sufletelor?Atunci,vino in echipa mea!

 Nu vrei sa iti dau sufletul meu? Il vom vindeca si apoi il vom creste amandoi.






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu