marți, 10 februarie 2015

Nimic azi si totul maine?

Se spune ca visele sunt raspunsurile de azi pentru intrebarile de maine.Oare?Desigur.
Visele ma surprind de fiecare data si ma fac sa zambesc.Imi contureaza imagini pe care as vrea sa le pot transforma in momente.Visele ma fac sa cred ca exista magie.Ma intaresc,ma entuziasmeaza pana la punctul cel mai slab al simturilor mele.De aceea le acord importanta si tin pe aceasta cale sa le multumesc.Da,le personalizez.Adesea abia astept ca noaptea sa ma fure..Imi citesc sclipirea din proprii ochi.Imi vine sa plang de fericire.DEJA VU.Iubesc visele..pentru ca ''tu sarutai frumos in vis,imi ofereai o imbratisare.Acum sunt trista din cauza ca ai fugit si ca nu ai avut curajul pana acum sa ma atingi macar cu un cuvant de care aveam nevoie.Sunt indragostita de tine dar tu nu stii asta si nici nu cred ca vei stii prea curand.''Vezi?aici scriu tot despre tine,orice subiect as avea doar tu esti in prim plan,doar ca..NU ITI CUNOSTI IDENTITATEA si CULMEA nici eu,dar stiu ca esti CINEVA.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu