marți, 10 februarie 2015

Instiintare.Pentru tine,de la inceput.

 
TE INVIT SA MA DESCOPERI!
Stiu,nu e zgomot dar crezi ca e nevoie?Hmm..eu cred ca linistea e singura care te poate ajuta sa imi citesti dorinta.De ce ? Caci vei da de furtuna imediat ce vei patrunde printre literele mele personalizate.
Chiar asa..Te poti vedea pe tine prin mine?DA?Acesta e raspunsul?Atunci  e ok,mai ai putin.Ai grija ca eu ma indragostesc repede si iremediabil.Poate chiar de tine.
Ah..NUU,asteapta! Sa te semnezi pe condica inimii mele la intrare si sa faci asta cu cerneala sufletului tau.Si inca ceva:Nu varsa din bolul cu emotie,vei avea timp sa faci asta.
Deci,esti intr-o calatorie  care te lasa in picioarele goale.Te ard degetele,transpiri din toti porii,vrei sa scapi,te alearga,te vrea..dar cine?Mainile te ghideaza spre soare.Dar unde ii e stralucirea?Unde mergi?A..ai uitat?Tu mergi spre mine,iar DRUMUL SPRE MINE E UN MISTER...Paseste,te astept la capat.Dar mai ai ceva mai mult..Curaj!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu