marți, 10 februarie 2015

E greu dar eu sper sa ma intelegi.Daca nu tu,altcineva tot o va face.Si daca nici el poate ea.Cert este ca cineva stie.Stie despre mine si stie si despre faptul ca te caut pe tine,neincetat in fiecare colt al lumii,in fiecare zi,in fiecare moment.Incerc sa te gasesc,dar parca fugi.Cat crezi ca mai pot rabda?Daca eu nu te gasesc in umatoarea luna,gaseste-ma tu!Sper doar sa ai adresa corecta.Vezi ca mi-am schimbat domiciliul.Unde?Spre centru.Cu cine locuiesc?Cu mine.De ce?Pentru ca inca nu vreau sa murdaresc sau sa ating lucrurile care intr-o zi vor fi ale tale.Deci hai,eu te astept..vino spre mine.
Nu glumesc.Sunt serioasa.Daca nu ma cunosti,incearca.Daca da,atunci cu atat mai bine.

Te-ai transformat intr-o papusa cu zambetul programat.
Oare nu iti e frica de mine pentru cand iti voi spune ca ai esuat?
O vai,dar stai.. am uitat ca tu
Traiesti doar pentru a-mi ucide sufletul.
Ce dulce esti cand iti rogi ochii sa ma ispiteasca..
Tu chiar crezi ca ei o sa ma mituiasca?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu