marți, 1 decembrie 2015

Tu erai demon,eu inger.Tu ai plecat,eu am ramas.Tu te-ai intors,eu am zburat.

Ai talpi care zdruncina pamantul.Talpi care fac rani...Ai calcat in cioburi apoi ai pasit pe mine.
M-ai distrus de doua ori.M-ai impartit la patru si m-ai inzecit .
Dupa ce m-ai inzecit m-ai vandut.M-ai vandut pe doua zambete false si 6 picioare inalte.
M-ai inselat cu plete lungi,nu o data ,de doua ori.
Nu ti-au fost de ajuns pletele lungi,ai vrut ceva mai masculin sa semene cu tine.
Dupa,te-ai saturat de masculinitate si ai zis ca vrei sa zbori cu parasuta.Si ai zburat.De N ori.Na,ca sa ajungi si tu la inaltime,ca ceilalti.Pai ei sa ajunga in al 9 lea cer si tu nu?Nu era drept...
Aveai si tu prestanta :)
Dupa drumetia asta a ta minunata,ai obosit,plin de zgarieturi si experiente si ai zis:Hai sa ma intorc acasa..
Si uite ca ai incercat sa te intorci la inger  ca sa te atinga din nou cu aripa sa pe umar.Dar ce sa vezi? Nu mai era acolo.Ce sa faci,asta e soarta.Stii tu,soarta aia pe care ti-ai desenat-o singur cu deciziile tale infantile si ai colorat-o cu pacate.
Ingerul nu a fost niciodata rau.Dar daca nu ai stiut sa ai grija de el,a avut timp limitat.El a plecat si nu se mai intoarce.Isi cauta alt protejat.
Si stii tu,ingerul ala eram eu :)
So sad,no ?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu