luni, 21 decembrie 2015

-Exercitiu printre fluturi de iluzii-

-Exercitiu de imaginatie in lipsa zapezii -Stand pe fluturi de iluzii.

De as fi avut mai mult ingeri in Imparatia mea,ti-as fi livrat si tie unul sa aiba grija de tine.Ti-as fi daruit de as fi putut, o aripa care sa te incalzeasca seara si pe care sa o simti dimineata,pe pielea-ti fina cum te mangaie duios.
In tabloul din tine vad adesea furtuni,dar tu nu stii ca le poti opri printr-o simpla schimbare sau printr-o vorba cantarita in iubire.
Cand a nins ,te-ai bucurat si ai plecat.
Cand a plouat cu stele,ai fugit sa prinzi si tu una.
De mi-ai fi chemat sufletul ti-as fi trimis raze in pachet (cu livrare gratuita).
Ti-as fi dat sa mananci lumina si sa bei euforie si zbucium.
Dar tu cand am cazut din cer,m-ai lasat sa inghet.Dar eu nu am fost indiferenta ci ti-am cuprins inima,chiar daca nu era de Super-Erou.
De mi-ai fi adus flori de aur,eu ti-as fi devenit zeita.
Asa ar fi fost povestea noastra de-ai fi indraznit putin.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu