duminică, 21 februarie 2016

Eu sunt inginer de suflete.Tu ce ești?

Eu,cândva am avut mare nevoie de un erou.
Astazi,incerc sa devin propriul erou...e mai avantajos
Și nu un erou oarecare ci un  INGINER DE SUFLETE.

’’Lumea are nevoie de speranţă ca de lumină’’aşa pot spune şi eu faptul că: viaţă este liantul bunătăţii,al fericirii,al căutării sinelui în lucrurile simple,al dansului perfect între contraste,între persoane diferite şi fapte magice.
  Asistenţa socială ca parte din viaţă şi ca un fond nesfârşit de speranţe şi soluţionări, reprezintă baza tuturor posibilităţilor ce pot lua contur pe fundalul cunoaşterii şi al dedicării.De asemenea este ecoul putinţei oamenilor de a dori să reconstruiască societatea prin crearea unor valori unice.
   Sunt de părere că,intr-o bună zi,voi putea ajunge acolo unde gândurile mă poartă ,în faţa oamenilor,ascultându-le problemele şi hrănindu-i cu o porţie de speranţă,tărie şi fericire,în faţa sufletelor lor prea obosite să meargă mai departe,prea împovărate de existenţa tumultoasă.
    Stiu ca voi avea  oportunitatea de a fi în postura de’’marea salvatoare’’a umanităţii. Mi-ar plăcea să pot proteja fiinţă umană de dificultăţile existenţiale şi să pot fi împlinită din fericirea clădită pe chipurile persoanelor ajutate. Nimic nu este mai de preţ decât o mare de sfaturi şi o mână de ajutor pentru oamenii în situaţii defavorizate.

    Doresc din răsputeri o schimbare şi o’’renovare’’ a mentalităţii indivizilor şi voi lupta pentru drepturile lor, pentru că merită. Tot ce este mai important pe acest pământ şi anume integritatea fizică,psihică şi morală are întâietate!





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu