sâmbătă, 10 octombrie 2015

Esti un inger pierdut printre stele.Dar ingerul nu sangereaza...

Esti un inger pierdut printre stele.
Ultima data cand te-am intalnit,din intamplare mi-a picurat sange din suflet,pe mana ta stanga.Tot din intamplare am vazut ca picatura a curs  usor pe tine.M-am inspaimantat cand te-ai uitat la mine cu ochii tremurand si reci.Ai fi vrut sa ma gonesti si sa stergi sangele.Dar te-a impiedicat ceva.Amintirea-avea o consistenta mai dura decat cea a picaturii mele  de sange.Asa ca te-ai apropiat de mine si mi-ai spus:
"Voi recolta cate o picatura de sange din sufletul tau in fiecare zi pana cand amintirea pe care o am se va colora in rosu.Asa nici eu nici tu nu vom mai avea de suferit.Amintirea mea se va contopi cu sangele tau iar sufletul tau cu amintirea mea.Vom deveni amandoi reci si vom ingheta si ne vom reveni abia cand cerul ne va aduce din nou aproape."
Dar stai..ingerii nu sangereaza.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu