vineri, 17 iulie 2015

Parfum "IUBIRE"

Ma auzi?Ai un praf de "IUBIRE"?Azi vreau sa ma parfumez putin.Azi vreau sa miros ametitor si sa ma simt fericita.
Ce?E stoc limitat?Bine,comanda-mi pentru luna viitoare.
Ce pacat,as fi platit oricat pentru 30 ml de parfum"IUBIRE".Poate pana atunci nu imi va mai placea mirosul sau il voi fi cumparat deja.Voi unde ati comandat?

Ah,da.Asa e,eu sunt de vina.Pana acum m-am parfumat doar cu "SINGURATATE" si "NELINISTE".
Dar vreau sa schimb parfumul...incepe sa imi placa din ce in ce mai mult,l-am simtit la cuplul acela,care locuieste vizavi.
Sper ca imi va fi de ajuns o sticluta de 30 ml...Cred ca un puf se va mentine toata viata,restul il voi lasa mostenire.Omenirea va mai exista doar daca va fi parfumata cu "IUBIRE".
Vrei sa il cumperi si tu cu mine?Vom plati pentru acest parfum impreuna,la nesfarsit.Dar vom mirosi frumos :) !
Vom mirosi a "IUBIRE".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu