miercuri, 11 februarie 2015

A ta

Ea e a ta iubita.E frumoasa,e glumeata.Pacat ca are un coeficient de inteligenta cam mic.
Ea e iubita celuilalt.Desteapta,simpatica si provocatoare.
Si ele sunt iubitele prietenilor tai.
Si uite asa toata multimea are o pereche.
Dar eu?A cui iubita raman?Eu nu sunt iubita de tine,nici de el.Si nici statutul de iubita nu il posed.
Eu sunt vesela astazi si trista maine.Si fara sa fiu a ta.Sau a lui.
Nu ma incadrez in ecuatia voastra.Eu am propria ecuatie.
Ma dedic si eu cuiva:mie.Pe mine ma iubesc.Pe mine ma rasfat si tot pe mine ma incurajez noaptea cand ma cheama visul..Daca ai aparea tu te-as iubi si pe tine.Mai putin azi ,echilibrat maine,mai mult decat acum 2 zile la sfarsitul saptamanii si mai mult ca niciodata la sfarsitul vietii mele.
Dar tu nu ai aparut asa ca imi induci ideea ca nu ai nevoie de iubire.Dar stiu sigur ca intr-o zi vei avea,pentru ca oriunde ai merge vei fi insotit de umbra singuratatii.Si stiu ca la mine vei veni.
EU NU SUNT IUBITA TA SI NICI A LUI SI NICI A LOR.
                        
Nu sunt acum,dar voi deveni intr-o zi.

                                                 
                                                           A ta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu